Maakt uw ervaring onze zorg beter?

Hoe is de zorg in ons ziekenhuis? Niemand weet dat beter dan u. Daarom willen we graag weten wat u van onze zorg vindt. Wat vond u goed? Wat kan volgens u beter? Doe mee aan de HagaRadar, het feedbacksysteem van HagaZiekenhuis. Daarmee helpt u onze zorg nog beter te maken.

Hoe was uw bezoek aan de polikliniek?

Om beurten vragen een of meer afdelingen in ons ziekenhuis u mee te doen aan de HagaRadar. Patiënten die een afspraak hebben gehad ontvangen dan een e-mail van FeedbackRadar. Hierin staat een link naar een korte vragenlijst. Klik op de link en beantwoord de vragen. Het invullen duurt maar een paar minuten.

Hoe was uw verblijf bij ons?

Ook van mensen die langer in ons ziekenhuis moesten blijven, horen we graag de ervaringen. Lag u op een verpleegafdeling of in ons dagcentrum? Dan kunt u op 2 manieren de vragenlijst invullen. U krijgt een uitnodiging via e-mail. Of op de afdeling wordt u gevraagd de vragen te beantwoorden op een tablet.

Hebben wij uw e-mailadres al?

Om mee te doen aan HagaRadar hebben wij uw e-mailadres nodig. Deze kunt u bij elk bezoek aan ons ziekenhuis invoeren als u zich aanmeldt bij een van de aanmeldzuilen. Wij delen uw e-mailadres met niemand anders. Wij gebruiken het alleen om met u te communiceren over de zorg in ons ziekenhuis. U kunt het dus gerust doorgeven.

Hebt u geen e-mailadres?

U kunt de vragenlijst ook invullen via www.hagaradar.nl. Hier kiest u bij welke afdeling en op welke datum u bent behandeld. Daarna kunt u de vragenlijst invullen.

Uw antwoorden zijn anoniem

De antwoorden op de vragen blijven volledig anoniem. Ook in uw (elektronisch) patiëntendossier is niet terug te vinden of u een vragenlijst hebt ingevuld of welke antwoorden u hebt gegeven.

Wilt u persoonlijk uw mening geven?

In sommige gevallen vinden patiënten het prettig toelichting te geven op hun antwoorden. Bijvoorbeeld omdat tijdens uw bezoek iets niet goed is gegaan. In dat geval kunt u aan het einde van de vragenlijst uw contactgegevens doorgeven. De leidinggevende van de afdeling neemt dan contact met u op. Ook dan komt uw feedback niet in uw persoonlijk dossier terecht.