Viewer voor webcontent
ActionsKwaliteit van zorg
Het HagaZiekenhuis vindt goede en veilige patiëntenzorg belangrijk. Dat noemen wij onze ‘kwaliteit van zorg’. We verbeteren onze kwaliteit iedere dag opnieuw. We kijken terug naar wat goed ging en wat beter kan. We meten onze resultaten en vragen onze patiënten naar hun ervaringen. Daar leren we van.
Centraal beheerd
Actions-
Rapportcijfer
( respondenten)Onze poliklinische patiënten gaven dit specialisme het afgelopen kwartaal dit cijfer. Wij streven naar een cijfer hoger dan 8. Klik hier voor meer informatie.
-
Netto Promotor Score (NPS)
( respondenten)Dit is de NPS van dit specialisme in het afgelopen kwartaal. De NPS kan variëren tussen -100 en +100. Wij streven naar een score hoger dan 40. Klik hier voor meer informatie.
Viewer voor webcontent
ActionsKwaliteitskeurmerken en rapporten
-
HKZ-certificaat
Sinds 2010 heeft de HagaApotheek het HKZ-certificaat Openbare Apotheken. Dit certificaat toont aan dat de apotheek voldoet aan de kwaliteitseisen die door de overheid worden gesteld aan farmaceutisch zorg- en dienstverleners. In september 2019 is het certificaat vernieuwd.
Lees meer -
Qualicor-accreditatie
Het HagaZiekenhuis is sinds 20 maart 2009 Qualicor (voorheen NIAZ) geaccrediteerd. In juli 2022 is onze accreditatie opnieuw verlengd tot 1 juli 2027. In december 2023 kregen we ook de accreditatie voor HagaZiekenhuis Zoetermeer. Dat betekent dat het HagaZiekenhuis voldoet aan alle eisen die het Qualicor Europe stelt op het gebied van kwaliteit en veiligheid.
Lees meer