Viewer voor webcontent
Viewer voor webcontent
Mijn gegevens
Viewer voor webcontent
Inloggen en uitloggen
Viewer voor webcontent
Online afspraken maken, wijzigen en annuleren
Viewer voor webcontent
Viewer voor webcontent
BeterDichtbij
Klik hier voor meer informatie over hoe wij de BeterDichtbij app in het HagaZiekenhuis gebruiken voor beeldbellen en berichten sturen.
Ga voor het antwoord op veelgestelde vragen over BeterDichtbij naar de website van BeterDichtbij.
Viewer voor webcontent
Viewer voor webcontent
Viewer voor webcontent
Viewer voor webcontent
Heeft u nog vragen?
Onze Digidesk staat voor u klaar voor uw technische vragen
Heeft u hulp nodig bij het patiëntportaal MijnHaga, de MijnHaga-app, digitale vragenlijsten of andere digitale toepassingen van het HagaZiekenhuis? Onze DigiDesk helpt u graag met technische ondersteuning.
⚠️ Let op: De DigiDesk heeft geen inzage in medische gegevens. Wij kunnen dus geen inhoudelijke vragen beantwoorden over uw medische dossier of ingevulde vragenlijsten.
Kon u het antwoord op uw vraag niet op deze pagina vinden? Neem dan contact op met onze ‘Digidesk’:
- Bellen: (070) 210 4004. Bereikbaar maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 13.00 uur
- E-mail: digidesk@hagaziekenhuis.nl (stuur geen medische of privacygevoelige informatie mee)
Heeft u een algemene vraag?
Op www.hagaziekenhuis.nl/veelgesteldevragen vindt u het antwoord op veelgestelde vragen over bijvoorbeeld afspraken, opname, medicatie, kosten en vergoedingen, ons patiëntportaal MijnHaga en de MijnHaga app.
Heeft u een medische vraag?
Neem dan contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. Bel in geval van een levensbedreigende situatie altijd 112.