Viewer voor webcontent
ActionsViewer voor webcontent
ActionsMijn gegevens
Viewer voor webcontent
ActionsInloggen en uitloggen
Viewer voor webcontent
ActionsOnline afspraken maken, wijzigen en annuleren
Viewer voor webcontent
ActionsViewer voor webcontent
ActionsBeterDichtbij
Klik hier voor meer informatie over hoe wij de BeterDichtbij app in het HagaZiekenhuis gebruiken voor beeldbellen en berichten sturen.
Ga voor het antwoord op veelgestelde vragen over BeterDichtbij naar de website van BeterDichtbij.
Viewer voor webcontent
ActionsViewer voor webcontent
ActionsViewer voor webcontent
ActionsViewer voor webcontent
Actions
Onze Digidesk staat voor u klaar
Heeft u hulp nodig bij het patiëntportaal MijnHaga, de MijnHaga app, digitale vragenlijsten, of andere apps van het HagaZiekenhuis?
Kon u het antwoord op uw vraag niet op deze pagina vinden? Kom langs of neem contact op met onze ‘Digidesk’. Dat kan op de volgende manieren:
- Bellen: (070) 210 4004. Bereikbaar maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 13.00 uur
- E-mail: digidesk@hagaziekenhuis.nl
- Kom langs: links naast de inschrijfbalie, route A0.2. Geopend maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 13.00 uur
Heeft u een algemene vraag?
Op www.hagaziekenhuis.nl/veelgesteldevragen vindt u het antwoord op veelgestelde vragen over bijvoorbeeld afspraken, opname, medicatie, kosten en vergoedingen, ons patiëntportaal MijnHaga en de MijnHaga app.
Heeft u een medische vraag?
Neem dan contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. Bel in geval van een levensbedreigende situatie altijd 112.